20 de maig 2007

ANY 99!!!!




Bueno, he trobat estes fotos per casa i m'ha paregut que estaria bé penjar-les.
Les fotos de fi d'any és de quan ho vam celebrar al comitè (mític!). Luís en la guitarra.... Va estar molt bé.

L'altra foto és del fin de que vam anar a passar a Barcelona. L'acció va començar domés arribar a Sants, que Sabina va perdre diners. Viatge de locura en un taxista, baixada del taxi i esperant-ne un altre a altes hores davant d'una estació de Sants deserta...... HO VAM PASSAR MOOOOOOLT BÉ!!!!!!!!!!!






4 comentaris:

Txell ha dit...

Bea, que t'hem fet (especialment jo) per a que penjes la primera foto!!!
HORROR!!!
Estic pensant canviar el nom del blog i que passe a ser el blog de Bea i Meritxell amb l'agraïda col·laboració de Valentí...
Què trist... en fi

tanja ha dit...

Algú sap alguna cosa de Pim-Pon? És l'únic (crec) que me falta per dir-li que me caso. Vaig quedar en Fernando que quan ell cridaria a Ladel li demanaria el mòbil de Xavier, però fa mesos que estem igual. Les fotos booones!!!

Unknown ha dit...

Meritxell no t'enfades. Està graciosa la foto. Ademés, és un bon record. Ja en buscaré una que estigues millor.
Per cert, em sento un poc com si fós una auela del poble, no faig més que penjar fotos de fa molt temps. Ara el meu pròxim objectiu és penjar la de les corregudes de fa 20 anys, però està a vinaròs.
Ah!i també estaria guai penjar-ne una de cada kinta de l'aiguarden!!!

Txell ha dit...

Bea, era una broma... pots penjar totes les fotos que vulgues, només faltaria