10 de juliol 2007

Informació important FESTES DE TÍRIG 2007

A l'atenció de tots/es els/les membres de l'Aiguarden,
Com tots sabeu (o deurieu), el dia 21 de juliol comencen les festes del poble, així que s'ha d'anar pensant en l'organització del "sarao".

GARITO
El garito, un any més, el fem conjuntament amb la Camarà de Barrot, així que com que en som molts i ningú vol lios, hem obert un compte a Caixa Rural Castelló (la de Balma) on tots els que anem a festes hem d'ingresar els diners.

El compte és 3114 2204 00 2043572524 i està a nom de Balma Milián. L'últim dia per a ingressar els diners és el 18 de juliol.

Preus:
- Cada cap de setmana: 15€
- Entre setmana: 20€
És a dir, totes les festes: 50€
(Tanja ha ficat ja 22 euros d'una factura a Matà).

CADAFAL
El tema del cadafal va a part, hem de ficar 20€ més, però no s'han d'ingressar, sinó que se li han de donar a Tanja (ella ha ficat els 75 euros de senyal), ja que eixos diners són només de l'Aiguarden. El cadafal en total val 375€ i com que exactament no sabem quants en som hem pensat de ficar 20€ i si sobra ja els tindrem (perquè a més a més s'hauria de pintar, que done agonia...)

SOPAR I BALL DE DISFRESSES
Més coses... enguany s'ha canviat el dinar a la fonteta per un sopar de carn de bou al trinquet. És el dijous, dia 26, i ens hem d'apuntar per anar, així que els que penseu que estareu, digueu-ho i Tanja ens apuntarà a tots junts, no cal que anem cadascú per separat.

A més a més, és la nit del ball de disfresses, amb els Carruans, així que hem pensat una disfressa còmoda ja que l'haurem de dur mentre sopem. Anirem de pirates, així que els que estareu, aneu pensant com us ho fareu. Cadascú s'ha de preparar el seu traje.

PER ACABAR
Per últim només dir que contesteu dient: si vindreu a festes (quins dies), si no vindreu, etc. Per anar sabent quanta gent serem i quins dies, quants serem al sopar, etc. Aneu afegint comentaris dient eixes coses...

Si teniu algun dubte, pregunteu i ESCRIBIU!!! (i si m'he deixat alguna cosa, aviseu...)

Per cert, el mail de Luis no el tinc, li envio el mail al que tinc de Vero, però no sé si el deu mirar o no... També se li hauria de dir tot això a Óscar, encarregueu-vos algú que estiga al poble (i qui li ho diga que avise, així sabrem que estem tots informats...)

Besets a tots i espero que a festes en siguem com més millor!
Meritxell

12 comentaris:

Txell ha dit...

Meritxell: els dos caps de setmana i el dijous per la nit

Txell ha dit...

Inés: els dos caps de setmana

Lorena ha dit...

Ye!! A vore...els novios paguen carafals?? (ho pregunto pel tinglao de l'any passat).

Jo estaré totes les festes i Victor entre setmana i segon cap de setmana (eleeeee festeeeeessss!!!)

Una altra cosa...com està el tema de la beguda i el serpenti de cervesa???

Bea ha dit...

HOla!
Jo estaré del dimecres día 25 al diumenge.
És a dir, 2 dies entre setmana i tot un fin de semana. Per tant, posaré 25 euros, (20euros / 4 dies entre setmana= 5 euros per dia) x 2 dies= 10 euros + 15 eur del segon finde= TOTAL: 25 EUR.
jAJA!!!!
Ah!jo no porto acompanyant.

Bessitos!

Txell ha dit...

Luis i Vero: segon cap de setmana

marta ha dit...

Hola, hola!!
Quasi que m'estreno al blog... que poca vergonya tinc...
Bé, jo estaré totes les festes!! oeeeee!!I pagaré 50!!! euros
Ting comboi!
Va si puc penjaré quatre fotos deslligaes.
bessitos
Evarist no sap els dies que estarà i pagarà 50 eurets ok?

marta ha dit...

Hola, hola!!
Quasi que m'estreno al blog... que poca vergonya tinc...
Bé, jo estaré totes les festes!! oeeeee!!I pagaré 50!!! euros
Ting comboi!
Va si puc penjaré quatre fotos deslligaes.
bessitos
Evarist no sap els dies que estarà i pagarà 50 eurets ok?

tanja ha dit...

Hola!! Jo estaré totes les festes (però com Meritxell ha explicat, li he pagat 22€ a Matá per una factura de l'any passat), per tant demà faré un ingrés de 28€. Fernando en posarà 50€.

El cadafals ja l'hem pagat Inés, Balat i jo (a mi em falten recuperar 15€ però Sabina en té 40 de l'any passat i me'ls donarà (la resta els podem acumular per a la pintura).

Quines ganes de vore-vos a tots!!! Va que ja falta molt poquet...

Bea ha dit...

Ja que pintem el carafals, podriem fer una inversió i posar-li grades. Li podriem demanar pressupost a Hector...


Pablo estarà totes les festes.
Eva encara no ho té clar, els dos fin des segurament...

Lorena ha dit...

Pintar el carafals?? pos a vore qui ho fa perquè falte una semana...

Sònia em va dir que també tenie diners de l'any passat però de les dos camaraes juntes crec.

Ye Meritxell, al final festa el divendres eh!! bandida!!

valente ha dit...

Iep!!!
Escric tamé açí per que el blog de Barrot no se si el mire algú, jo estaré el 2on cap de setmana i les perres del garito si no puc fer l'ingres les duré a Tírig, si hi ha algún problema ho dieu i ja voré el que faig. L'altre opció es que el dijous este, si puc i aprofitant que vaig a Valencia, passaré per Tírig i li deixo les perres a algú, pero no es segur.
BoNES FESTES!!!
Au,

Bea ha dit...

Ye! estos de barrot van de veres! Desde luego, TAULETA???!!?!!?!?!?! aixó ja és sinònim de jubilació.Ja,ja!
Valentin, i també comprareu el condiment per a fer cubalibres i vos donaran el gotet en gel?!

Ja,ja. És broma. Ja pesa l'edat, eh?!