20 de novembre 2007

Santa Bàrbara

39 comentaris:

Lorena ha dit...

Hola! Obric tema per parlar de que farem a Santa Bàrbara, qui vindrà i totes eixes coses.
També hem de pensar de fer l'amic invisible, aixina que aneu pensant si a fi d'any estareu a Tírig.

Txell ha dit...

No cal ni dir-ho, però Jordi i jo estarem a tot.
Si que estaria bé tindre una idea de quants en serem...

Lorena, ho sento, se'm va passar cridar-te el dissabte:( Felicitats en molt de retràs...

Lorena ha dit...

Gràcies, gràcies..
No se molt bé la programació però es puja a peu en romeria (i per això plantejo anar el dia d'antes i dixar cadires i taules del garito i llenya), després toca la banda o la xaranga no se, i a les 16'30 vaquetes al carrer de Tanja. Dsps tots eh, TOTS, ballem al ball pla a la plaça en la roba de tot el dia, sense faldetes ni mandangues, i a les 9 hi ha tortilla monumental. El ball a les 23'00.
Massa coses, però tot se farà...

Lorena ha dit...

Ah!, i dijous i divendres tb hi ha coses pero a tant no arribo...

Lorena ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Lorena ha dit...

Eh tio!! Pareixc Balat que les coses les publico 27 mil vegaes. Meritxeeeeeeeeeeeeeeeell!! ajuda'm a borrar-ho

Bea ha dit...

Holap!
JOrdi i jo a Sta. Barbara si que anem. Així que si s'ha de treure tiket per a la tortilla compteu en natros, que pujarem el divendres.
El dissabte hi ha esmorzar de l'aiguarden de xics i xiques per separat, no?!
Per a fi d'any encara no ho sabem segur... així que ja direm algo a sta. barbara.
Kines ganes! tinc pont!!!!aaaa!! ni m'ho crec! ja,ja!

Lorena ha dit...

Ahir al sopar vam dir que lo de taules i cadires passando perque és un jaleo. Torrà i au que després hi ha massa coses i no cal tan d'amaniment.
Vale?

Txell ha dit...

Mira, no sabia que ho havieu parlat al sopar però ho anava a dir... encara no calen taules i cadires!

Bea, que jo sàpiga hi ha sopar de xics de l'aiguarden, de xiques no sé res...

Lorena, he borrat el comentari repetit, però, com has vist, no se'n va del tot!!! no patisques. jeje

Per cert, això que ha dit Bea, s'ha de traure tiquet?

Jordi i jo segurament pujarem dimecres, que tenim pont.

Bea ha dit...

En sabina vam dir que ja que anaven els xics,natros també podriem fer algo. vam dir d'anar a les coves.
No sé. Com vulgueu!

Txell ha dit...

Jo crec que o es va a esmorzar o es va a dinar. Les dos coses no tenen sentit.
L'any passat els xics no van dinar pràcticament (i evidentment no van estar per a preparar les coses...)

Lorena ha dit...

Jo no se res de cap dinar ni sopar. El que se és que els xics volen anar a esmorzar al 'Borjo' a catí. Jo vullc dinar xulles a Santa Bàrbara que es lo que toque. Dels tiquets de la tortilla no se res, ja preguntré.

Lorena ha dit...

Ah! el tema de la llenya controlat no Meritxell? jaja

Txell ha dit...

Controladissim! per això dic, jo no tinc cap faena d'anar a esmorzar quan hi ha dinar a Santa Bàrbara...

Bea ha dit...

Tampoc cal que vos enfadeu. Va ser un comentari pel tema del Borjo.

Txell ha dit...

Aci no s'ha enfadat ningu Beitxu.. no t'ho agafes malament! només era que en la de coses que hi ha eixe dia com per a damunt esmorzar!

Per cert, on estan les fotos de la mansió? aneu a veure-la la setmana que ve?

Txell ha dit...

ei, que a Santa Bàrbara només estarem Lorena, Bea i jo???

Lorena ha dit...

Pareix que sí, comprem 9 xulles, 3 botifarres, 3 llenguanisses i 3 xoriços no? i en una barra de pa pa tres prou! una de vi i una de llimonà i a la marxa, jaja

Bea ha dit...

ja,ja,ja! les tres a torrar xulles! com diu lorena, pareix que fem pagar mil duros per escriure.
DIVENDRES, 30 A LES 5:30 A VORE LA MANSIÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja faré les fotos entonces, que també el podré fotografiar per dins. Ara fa dies que no passo, i quan vaig se m'oblida la cámara.

tanja ha dit...

yee!!! que jo també estaré i si voleu podem vore els bous des de casa. Així que 12 xulles i 4 botifarres... de xoriç i llonganissa passo.

Txell ha dit...

Ja en som prou per a un guinyot!

Bea ha dit...

hombre, a mi guarda'm un puesto al "solarium"; com va dir estefania!
Com va la vida de casada?! ;)
Com diu meritxell, ja en som prous per a un guinyot. I si alhora, podem vore els bous... ja,ja!
VISCA SANTA BARBERA!!!!!!!

Lorena ha dit...

Ye!! les botifarres d'arròs eh!! ja s'arrime...
Segons la mida de les vaquetes i la cantitat d'alcohol a la sang, jo em quedaré per baix pel carrer...a mi me va això del ruedo...
Bea, si fa el fred d'avui, ni solaruim ni romanços!!

Bea ha dit...

JO encara no prenc l'alternativa, me pareix.
Ni si són vaques grans, ni si són menudes, jo encara no prenc l'alternativa. Pareixeria Balat a la capea!!! ;)
BOTIFARRRRRRRRRRRRES!!!!! d'arròs!

Lorena ha dit...

Ye! us he de dir que a partir de desembre em fico a treballar a l'ajuntament de Tírig!!!!!!!!! que contenta estic!!!!jaja. La pena és que només es un treball per a 6 mesos...pero mas vale eso que na...jo que vullc viure aci...

Pos res més, Bea i Meritxell sereu les primeres en saber-ho, jaja

Bea ha dit...

Lorena!!!!!!!!!qué guay!!!!! i qué hauràs de fer?! ey!que està de puta mare! i la uni?! no aniràs?!
A lo millor després pot ser més temps, no?!

Lorena ha dit...

Pos les asignatures que me queden me les puc preparar a casa, i quan tinga els examens aniré a la uji. Sobre que tinc que fer, cert no ho sé pero Junajo diu que te mogolló de faena per a mi i suposo que algo tindrá a vore amb el turisme. Ja vos aniré informant.

marta ha dit...

Ei!
Si no us va bé un guinyot.. un set i mig estaria bé també, no?
Fa 500 hores que llegeixc (com s'escriu?). I des que han arribat els nuvis no havia tornat a entrar al blog. Així que perdoneu... Bé que clar, jo també estaré a Santa Bàrbara PERÒ... no faré pont segurament... per a variar...
Lorena enhorabona, ara ja confirmat, no? M'alegre montó!!
NOVETATS!!! Ei, us informo que definitivament ens casem el dia 5 de juliol i al MONTESA!!! Ara ja està clar. Sergio ha tingut una gojera!!! jeje (sou unes privilegiades de saber-ho abans que ningú jeje)
Ja tenia ganes d'aclarir estos mal de caps... Un menys...
Tinc moltes ganes de veure-us i de fer la xarradeta i mejar-nos dos xulles allí arrupides (natros de fred no les xulles) allí damunt d'una pedra gelada i mirant el sol com enlluerna i buscant-lo a la vegada i escoltant a Balat!! com toca i retoca la campaneta i fer un carajillo i cantar una cançoneta... Viva Santa Bàrbara!!
Bessitos!!

Bea ha dit...

Ja,ja,ja! Marta, millor feta la descripció!
Anem per punts (ja saps)!
1-.En primer lloc ENHORABONA per haver-ho aclarit tot per al 5 de Juliol. El dia de la boda de Tania i Fernando Evarist deia que ho tenia TOT menos el día (qué rissa!).
2-. Per primera vegada he pogut fer pont a santa bàrbera. No m'ho puc creure! Natros segurament el dijous anirem a València, a vore a un amic i a visitar la Ciutat de les Arts. I el divendres ja pujarem al poble. (Sempre contant que jordi face pont!!!!!).
3-. NO cal que balat toque molt la campaneta! ja sabem que no el podrem fer callar, però bueno!
Molts besets,

Bea.

Txell ha dit...

Marteta, quant de temps! m'alegro molt que ja ho tingueu solucionat, encara que no ho pugueu fer on volieu... Però tranquila, xalarem dinem on dinem! I m'ho crec que Sergio tinguere goig.

Lorena, m'alegro de que comences ja en l'Ajuntament. Ja ens contaràs què has de fer exactament...

Per cert Marta, saps com es diu o per on està aquella tenda que em vas dir de Onda? voldriem pegar una volteta este cap de setmana.

tanja ha dit...

Lorena este apartat del blog és un èxit 30 entrades... i això que només hem escrit 5 persones...
Jo també tinc ganes de festeta a Santa Bàrbara...

Lorena ha dit...

Té exit però lo mes gros es que se parle de tot menos de santa Bàrbara! (també se parle pero menos) Bueno pos ahi van 5 de xulles, xoriços, llenguanisses i botifarres, dos botelles de vi (en una farem curt) i la baralla de cartes!!
Menos mal que heu aclarit lo del restaurant Marta, perque ja patia jo i tot!!
Ye Meritxell que els quintos '01 fan lo dina de la boda al Montesa...ejem, ejem.

Bea ha dit...

Ey! que tanja és del 00. Quin quinto més fa la boda al montesa?! tu, LORENA?!te cases??!!!
Vos heu dixat una cosa característica de santa Barbera: EL PANET!!!!!!!!!!!!!!!! home!!!! tots ahi fent cola i ni el nomeneu! on s'ha vist?! ;)

Lorena ha dit...

Home, esperaem que el nomenares tu...jaja.
Jo no me caso eh! Només marejo a Meritxell

sonia ha dit...

Ei Hoooooola!!!

Bueno, l'altre dia vaig tenir una conversació molt interessant amb Lorena... Comentàvem que el Garito necessita reformes... necessita LLUM, de colorets, amb formes, que es mogui, que vagi al ritme de la musica... jajaja, Lorena te'n recornes NOOOO??

I jo resulta que he estat investigant i hi ha milions de productes domèstics (petitets, baratos i que consumeixen poqueta electricitat) que poden donar un toque interessant al Garito :)))

Jo només proposo, eh??

Si aneu a la pestanyeta de "Búsqueda" d'aquesta pàgina web al.lucinareu:

http://es.skytronic.com

Tot lo que s'ajusta al que volem està a aquesta categoria:

DISCO / ILUMINACIÓN / HOME DISCO LIGHT

Lorena: ESPERO COMETARI DE SUPORT!!!! ;)

Marta: Me n'alegro molt que al final s'hagi clarificat el tema de la data :)))

Bea ha dit...

hola sonia.
JO he posat la pàgina i dona error.
aixi que no puc recolzar la teua proposta, perquè no he pogut vore els focos.

sonia ha dit...

Bea,
Prova-ho aqui "www.skytronic.es"

Lorena ha dit...

Soniaaaaa...eixes llums a muerteeee!!! Jo estic en tu al 100000%...jaja. Tots aquells 'caxarros' que fagen ambient al garito(i siguen económics) s'han de comprar.
Ja parlarem en mes temps.

matilde ha dit...

Hoooola! Quantes novetats! Ho sento pero encara no tinc la costum de mirar el blog i només ho faig de tard en tard... comptem 2 xulles més q vaig. L'any passat va ser l'excepció.
M'alegro molt per tot: faena, mansió, data, llums... no sé si em deixo alguna cosa.
Haurem de fer els típics paperets per l'amic invisible, no? q no es perguen les bones costums, je, je.
Si no hi ha cap canvi faré pont. Ens veiem dimecres!