09 de desembre 2007

Fi d'any...

18 comentaris:

Lorena ha dit...

Obric comentari per parlar de que farem a fi d'any i, si voleu, per comentar el finde de Santa Barbara que ha segut xfecte!!

Ale, xarrem!!

Txell ha dit...

Ei Lorena, aixi m'agrada. Pensat i fet.
En principi per a sopar a fi d'any en som poquets (uns 10), així que podem fer un bon soparet sense problemes. Ja podem anar pensant el menú!
Jo repetiria una crema o algo calentet de primer, com l'any passat.
Per cert, no vam dir pressupost d'amic invisible, però mantenim el de l'any passat +/- 10 euros.

Lorena ha dit...

Si, vam dir que 10 euros. De sopar el que vullgueu, ara, no mos passem que després sobre tot.

D'ací un rato me'n vax a la reunió de la comisió. Aneu dient idees de coses que es poden fer a festes ok? i si son gratis millor!!

matilde ha dit...

Hola!
OK, 10 euros. Vaig parlar amb Sabina i diu que ella sí que estarà al poble, o sigue que l'hem d'incloure per fer l'amic invisible. Si hi ha algun voluntari que vulga canviar paperets que ho diga. Sino ja li dono jo el meu amic, però no fa tanta gràcia. Que vos pareix?
Sobre el sopar penso que estaria bé un plat calentet i després picades pel mig. Controlem les quantitats, eh?
Lorena, que tal la faena? Informa sobre la reunió d'ahir.

Lorena ha dit...

Be, anem per parts.
Fernando també estarà? no se com ho podriem arreglar.
La faena molt bé. Ahir vam triar les orquestes, hi ha de cares i bones, i de barates i...lo de sempre i aban. És molt xungo xq el pressupost és reduit i ademes en un dia més de festes que es fara enguany... Doneu-me idees de que podem fer a festes, pasqua, ara a Nadal i altres findes deslligats. Pregunteu a amics vostres que fan per ixos pobles ok? Gràcies

matilde ha dit...

Fernando no estarà, Sabina sí. Jo encara no he comprat el regal , li puc fer jo a ella i ella al meu amic invisible, però faria més gràcia algú altre. Per això dic de fer itercanvi entre varis i així no se sabrà qui el fa a qui. Com vulgueu, m'és igual.

matilde ha dit...

Fernando no estarà, Sabina sí. Jo encara no he comprat el regal , li puc fer jo a ella i ella al meu amic invisible, però faria més gràcia algú altre. Per això dic de fer itercanvi entre varis i així no se sabrà qui el fa a qui. Com vulgueu, m'és igual.

tanja ha dit...

Ei!! Com va tot? Mireu, he pensat (si voleu) que com a mi em toca sopar en Barrot, jo li diré a qui ha de fer el regal Sabina i la persona que me tingue a mi, que li face un regal a ella. D'esta manera no se trastoque tant la cosa i podeu donar-vos els regals a l'hora que vullgueu sense estar pendents de mi. Ja direu alguna cosa. Un beset!!!

Lorena ha dit...

És impossible que se separen Fernando i Sabina?!?! No estarán junts a fi d'any?!?! Com van aprofitar a Santa Barbara que no van eixir!!!!!!! jaja

Per mi com vullgueu, però hem d'avisar a tots de que Tanja és Sabina.

Txell ha dit...

Açò està perdent tota la gràcia... A mi no me pareix bé.

Bea ha dit...

Lorena, una idea per a un fin de deslligat: disco mòbil encara que siga en cd's del garito i toro mecánico.

tanja ha dit...

I què fem? Com solventem lo de sabina? jo ho deia per facilitar-vos les coses... no per no ser-hi, que jo xalo molt d'açò del regalet...

Lorena ha dit...

ATENCIÓ!! Retirada de idea: m'ha arrivat un sms anònim de la persona que li regale a Tanja que ja li ha comprat el regal i que és especialment per a ella, no pot endosaliu a Sabina i au. De manera que a vore que fem.

Lorena ha dit...

ATENCIÓ 2!!! problema solucionat, cadascú li regale al que li ha tocat. Tanja tu també, sigues en el juego.
A partir d'ara els que vinguen a fi d'any que se compren una mona, esque no podem estar canviant regals ni mandangues que al final se sap tot!!
(a mi compreu-meu boniquet eh!!)

Lorena ha dit...

(que poca lliga això de la mona, ara que ho he llegit!)

Txell ha dit...

Home Lorena, tampoc cal ser tan radical :) A mi el que sí que no me pareix bé és que Tanja es tinga que quedar fora de l'amic invisible...

(i menys ara sabent que ja li han comprat el regal)

tanja ha dit...

Una mona... Lorena fillet!! ei! quina il·lusió això de que siga un regal especialment per a mi... Va, no patiu, que segurament s'afegix gent a última hora i es pot fer un intercanvi entre eixos d'última hora i Sabina.
Sempre ha passat alguna cosa semblant, no? O bé perquè falta algú que havia de vindre i no apareix( i comprem el regal entre tots) o perquè ve algú que no pensava vindre.

Lorena ha dit...

Ye!! a vore eixos menús va!!