06 de febrer 2008

Magdalena 2008

7 comentaris:

Lorena ha dit...

Yep!! obric comentari per parlar de la madalein, de que farem (tapetes i birres, sopars a casa Balat..), qui serem.., que fan (concerts, mascletas..)..de tot un poc i aban.
Ale, a escriure que no fa mal!

Txell ha dit...

CONCERTS MAGDALENA 2008:
Dilluns 25: CONCHITA
Dimarts 26: PIGNOISE
Dimecres 27: SORAYA
Dijous 28: DAVID DE MARÍA
Divendres 29: MAGO DE OZ
Dissabte 1: VILLAGE PEOPLE

Lorena ha dit...

Village People???
Pero això encara va pel mon?? jaja.
Anireu a algún??

tanja ha dit...

Hola!! Fernando i jo només estarem el segon "finde" perquè el primer (gràcies a vatros) ens n'anem a esquiar. Moltes gràcies!!! Així que ja anirem parlant per vore com està el planing. A mi l'únic concert que em fa "algo" de goig és el de Village People, però si anem tots bé, i sinó també.

matilde ha dit...

Hola a tots i totes!
Anit vaig tornar de Florència, molto benne! Ja vos ensenyaré fotos i això. Magdalena ja està ahí...com passa el temps! Jo estaré, els 2 caps de setmana, enguany no treballo.Q vol dir això q no faran orquestetes?Algun concert a la plaça de bous? Si voleu podem veu-re'l del meu terrat...

Lorena ha dit...

Ye! Ara parlavem Marta i jo i hem decidit que el divendres per la vesprà a les 8 quedem a les tasques i després a sopar on vullgueu (qui no pugue a les 8 pos ja anirà acudint). Per al dissabte per a la mascletà, Marta comprarà llonganisses i cacaus i comprarem vi, i a les 12 cap a la mascletà (si la nit antes s'ha abusat pos...bona nit cresol). Després se podrà fer un dinaret o la siesta...sobre la marxa i aban.
Va bé?

matilde ha dit...

Hola! A mi me va bé. D'ací unes hores estaré a unes jornades a Benidorm i no se divendres a quina hora vindré. Ja vos parlo i faig cap on esteu. vale?